Częste pytania FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak długo będzie trwać procedura zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, dokonaj wpłaty na nasze konto bankowe lub dokonaj płatności lub transferu online. Numery kont i dane do wpłaty podane są na witrynie, dostaniesz je także automatycznie w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
Twoje zamówienie będzie kontynuowane w następujących krokach:

Krok 1 (1-3 dni): Twoje zamówienie jest przetwarzane. Produkty są zbierane od dostawców.

Krok 2 (<1 dzień): Twoje zamówienie oczekuje na zapakowanie.

Krok 3 (1 dzień): Twoje zamówienie jest pakowane i wysyłane za pośrednictwem Poczty w Hong Kongu.

Krok 4 (około 10 dni): Zamówienie jest dostarczane przez pocztę.

}



Całkowity czas dostawy:
Air Mail (poczta lotnicza - wysyłka zagraniczna z Hong Kongu): 12 do 30 dni roboczych. Najczęściej proces trwa krócej około 10 dni roboczych.
 

9,99 zł
Wysyłka na cały świat bez dodatkowych opłat. Przesyłka posiada śledzenie online.

2. Dlaczego przesyłka na cały świat jest jedna i to bez względu na wielkość zamówienia?

Taka wysyłka jest realizowana dzięki zintegrowaniu systemu wysyłki i umowie partnerskiej z pocztą.

3. Dlaczego ceny są tak niskie?

Niewiarygodnie niska cena produktów? Wysyłka bezpośrednio z kraju producenta, bez pośredników. Mały magazyn, co dzień nowe dostawy, kontakt z dostawcami wielokrotnie w ciągu dnia.

4. Coś za coś?

Tak. Najniższa cena, sprawdzone produkty i darmowa wysyłka ZA Twoją cierpliwość (wysyłka trwa 12-30 dni roboczych, najczęściej krócej około 10 dni, rzadko dłużej) i zrozumienie jeśli zamówionego produktu nie będzie już w ofercie fabryki (rzadko się to zdarza, a dowiesz się o tym w ciągu pierwszych 1-3 dni, zwrócimy pieniądze).

5. Czy zakupy są bezpieczne?

Oferujemy najlepszą prywatność i bezpieczne zakupy. Nasza strona jest hostowana na zaufanym serwerze dedykowanym. Nigdy nie ujawnieniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

6. Jak przebiega procedura reklamacji, gwarancji?

Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:
- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu
- gdy przesyłka zostanie zagubiona
- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

W takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 30 dni. W celu ułatwienia i przyspieszenia procedury możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez 1 miesiąc. Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego. Czasami, gdy wysyłka zwrotna jest nieopłacalna, poprzedni zostawiamy klientowi na "pamiątkę".

7. Zakup większych ilości produktów

Skontaktuj się z nami, aby ustalić specjalną cenę. Zajmujemy się tylko sprzedażą detaliczną, maksymalnie 10 sztuk dla jednej osoby.

8. Czy są jakieś podatki i cła?

Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mogą być przy mniej niż 1% wysyłek i są niewielkie. Jeśli tak się zdarzy, chociaż wysyłki najczęściej nie przekraczają dopuszczalnych kwot, to należności i formlności celne są w gestii zamawiającego. Zachęcamy wszystkich do poznania lokalnego urzędu celnego oraz obowiązków i ograniczeń przywozowych. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Nie odpowiadamy za produkty, które zostały skonfiskowane z powodu niedopełnienia formalności przez zamawiającego.

9. Czy dostanę fakturę VAT?

Na życzenie wystawiamy fakturę VAT na wykonaną usługę. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP. Cena na witrynie jest ceną całkowitą, zawiera opłatę za usługę zamówienia i za towar: (usługa pomocy w zamówieniu produktu za granicą) + (kwota za produkt u dostawcy w której przekazaniu sklep również pomaga). Na fakturze będzie widniała usługa "Usługi w zakresie organizowania zakupu części i podzespołów". Na fakturze będzie widniała cena usługi bez kosztu zamówionego produktu u dostawcy. Pieniądze za produkt są przez nas tylko przekazywane.

Cena znajdująca się w sklepie internetowym Neyoo.pl jest ceną całościową i składa się z właściwej usługi pomocy w zamówieniu produktu za granicą (z VAT) wykonywanej przez Neyoo.pl oraz z kwoty za produkt u dostawcy zagranicznego, w której przekazaniu sklep również pomaga. Całkowite ceny są podane w złotych polskich.

10. Jak mogę się z wami skontaktować?

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zamówienia, prosimy o kontakt na kontakt@jasnaanielka.pl wraz z podanym nr zamówienia. Proszę podać jak najwięcej informacji w wiadomości. Nie usuwaj historii wiadomości.

  Jasnaanielka.pl 2017